Fogyásaim igaz története

Fogyásaim igaz története

A jelen: Ketogén-diéta 13. nap

2014. augusztus 16. - Hatja2

Az utóbbi egy hétben nem jelentkeztem végül, aminek a fő oka, hogy nem történt semmi izgalmas. Egyelőre csordogál a diéta csendesen a medrében, egyszer sem estem legyőzhetetlen kísértésbe. Az egyetlen veszélyes pillanat az volt amikor a kedvenc automatámból megszokásból cukorral kértem a kávét. Szerencsére a cukor nagyja le volt rakódva a pohár aljára így nagyjából leittam róla az életmentő fekete nedűt. Sikeresen megúsztam két kerti partit (szalonnával és grillkolbásszal) illetve két baráti "kiülést" (hekk + zéró cola), bár valami hideg alkohol tagadhatatlanul jól esett volna.

 A közérzetem változatlanul jó, nincs különösebb fáradtság vagy nyomottság érzés. Ami talán az étrend hatása és nehezen megfogható, hogy az izmaim kicsit fáradékonyabbak és lassabban regenerálódnak. Egy 14-15 km-es túrát egyébként nem nagyon szoktam megérezni, most azért kicsit igen.

Számszerűleg 3 kilónál járok 13 nap alatt, hasból 1 cm ment le körülbelül. Ez utóbbinál közre játszik hogy most elég löttyedt, a bőrnek még nem volt ideje követni és a gravitáció hatására az összes maradék hájam csípő fölött van egy kb 10cm magas "úszógumiban". Ez az a rész, amit minél jobban ki akarok üríteni, aztán a bőr majd ráér követni a rendszeres gyaloglások hatására.

Ha már itt tartunk, jelenleg nem hiszem, hogy a kijelölt 1 hónapnál tovább fogom folytatni ezt a diétát, de kampány szerűen jó lesz majd néha, mondjuk karácsony után.

Holnap lesz a 14. nap, a diéta fele és kötelező családi ebédre megyek, úgyhogy ez lesz a (terveim szerint) egyetlen szénhidrát visszatöltés a 28 nap alatt. Kíváncsi vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://orokfogyokura.blog.hu/api/trackback/id/tr606609357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása