Fogyásaim igaz története

Fogyásaim igaz története

Bemutatkozás

2014. augusztus 05. - Hatja2

Sziasztok, Tibi vagyok, egy igazi örök fogyókúrázó. Azért indítottam ezt a blogot, hogy megosszam másokkal őszintén a tapasztalataimat, mivel sok különböző módszerrel fogytam, és persze híztam is vissza már. Röviden az alap tudnivalók a posztok megértéséhez:

  • 28 éves vagyok, férfi nemű :)
  • 178 cm magas
  • jelenleg 87 kiló
  • általában 105-110 kiló között volt az alap súlyom
  • ruhaméretek: régen felső XXL, farmer 40-es, most felső L, nadrág 34-es
  • derékbőség: most 101 cm, régen nem mértem, de az ingek alapján ~125 centi
  • 6-7 különböző, többé-kevésbé sikeres fogyókúrán vagyok túl, ezek tanulságait szeretném megosztani.

Egyelőre ennyi, a többi majd a posztokban kibontakozik.

image1557.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://orokfogyokura.blog.hu/api/trackback/id/tr816576489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása